Autentificare



Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional

Marketing ecologic Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional - Avia Carmen Morar
Producător ROVIMED PUBLISHERS

Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional
Autori: Avia Carmen Morar
nr. pagini: 112
format: 17 x 24 cm.
Editura: ROVIMED PUBLISHERS
Prețul de vânzare 13,74 lei
Preţ de bază cu taxă 19,62 lei


Preloader

Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing tradiţional” vizează un domeniu care câștigă tot mai mult teren: dezvoltarea durabilă.
Tema acestei lucrări ne îndeamnă să medităm și să acţionăm tot mai mult în spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie să rămână undeva în istoria teoriei și practicii marketingului, inclusiv în organizaţiile românesti, dacă va fi posibil.
Dupa cum se arată în cartea publicată în colaborare de către Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe platforme media sociale axate pe exprimare și pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizării, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativităţii, dezirabil exprimată prin umanitate, moralitate și spiritualitate, unde se regăsesc foarte bine și în mare măsură principiile marketingului verde.
Acest nou marketing nu-și propune doar să vândă, sau să câstige, pe termen lung, clienţi, care au nu doar minte și inimă, ci și suflet, ci mai ales să facă lumea un loc mai bun, în egală măsură, prin oferirea de produse cu valori nu doar funcţionale și emoţionale ci și spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat în multe lucrări de specialitate din mediul academic, din străinătate și din ţară, dar ar trebui să fie și o atitudine necesară a fi asimilată în conduita organizaţiilor mileniului al treilea.

Nu există încă recenzii pentru acest produs.

Filozofie

Lao Tse - Tao Te Ching Cartea despre Tao și calitățile sale - Lao Tse
Lao Tse - Tao Te Ching. Cartea despre Tao și calitățile sale
Prețul de vânzare: 10,50 lei
Preţ de bază cu taxă: 14,00 lei

Învățăturile lui Confucius - Kong Fu Zi
Învățăturile lui Confucius
Prețul de vânzare: 11,25 lei
Preţ de bază cu taxă: 15,00 lei

Despre contractul social sau principiile dreptului politic - Jean-jacques Rousseau
Despre contractul social sau principiile dreptului politic
Prețul de vânzare: 15,00 lei
Preţ de bază cu taxă: 20,00 lei

Individul religios
Individul religios
Prețul de vânzare: 18,00 lei
Preţ de bază cu taxă: 24,00 lei

Manuale scolare,Auxiliare - Carti scoala

Utilizarea aplicațiilor de tip CAD - Victor Constantin, Aurel Ciocarlea Vasilescu, Mariana Constantin, Daniel Besnea
Utilizarea aplicațiilor de tip CAD
Prețul de vânzare: 16,15 lei
Preţ de bază cu taxă: 18,99 lei

Sisteme de acționare electrică Manual clasa a XI-a - Florin Mares, Dragos Ionel Cosma
Sisteme de acționare electrică. Manual clasa a XI-a
Prețul de vânzare: 19,55 lei
Preţ de bază cu taxă: 23,00 lei

Tehnician în Gastronomie Manual clasa a XII-a - Constanta Brumar, Anghelina Dudan, Corina Gavrila, Valentina Capota
Tehnician în Gastronomie. Manual clasa a XII-a
Prețul de vânzare: 24,64 lei
Preţ de bază cu taxă: 28,99 lei

Geografie clasa a XII-a Caietul elevului - Dumitru Rus
Geografie clasa a XII-a. Caietul elevului
Prețul de vânzare: 12,74 lei
Preţ de bază cu taxă: 14,99 lei