Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional

Marketing ecologic Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional - Avia Carmen Morar
Producător ROVIMED PUBLISHERS

Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic-marketing tradițional
Autori: Avia Carmen Morar
nr. pagini: 112
format: 17 x 24 cm.
Editura: ROVIMED PUBLISHERS
Prețul de vânzare 13,74 lei
Preţ de bază 19,62 lei
Pretul de vanzare cu reducere
-5,89 lei


Preloader

Lucrarea “Marketing ecologic. Studiu comparativ marketing ecologic – marketing tradiţional” vizează un domeniu care câștigă tot mai mult teren: dezvoltarea durabilă.
Tema acestei lucrări ne îndeamnă să medităm și să acţionăm tot mai mult în spiritul conceptului marketing 3.0, care se bazeaza pe valori. Este vremea lui, mai mult ca niciodata! Marketingul 1.0, focalizat pe produse, sau marketingul 2.0, centrat pe consumatori trebuie să rămână undeva în istoria teoriei și practicii marketingului, inclusiv în organizaţiile românesti, dacă va fi posibil.
Dupa cum se arată în cartea publicată în colaborare de către Philip Kotler, asistam la dezvoltarea celor 3 coordonate ale marketingului:
- Marketingul colaborativ, bazat pe platforme media sociale axate pe exprimare și pe colaborare;
- Marketing cultural, sau era paradoxului globalizării, pe coordonatele politic, economic, sociocultural;
- Marketing spiritual, sau era creativităţii, dezirabil exprimată prin umanitate, moralitate și spiritualitate, unde se regăsesc foarte bine și în mare măsură principiile marketingului verde.
Acest nou marketing nu-și propune doar să vândă, sau să câstige, pe termen lung, clienţi, care au nu doar minte și inimă, ci și suflet, ci mai ales să facă lumea un loc mai bun, în egală măsură, prin oferirea de produse cu valori nu doar funcţionale și emoţionale ci și spirituale.
Marketingul ecologic este un concept vehiculat în multe lucrări de specialitate din mediul academic, din străinătate și din ţară, dar ar trebui să fie și o atitudine necesară a fi asimilată în conduita organizaţiilor mileniului al treilea.

Nu există încă recenzii pentru acest produs.